2011. május 20., péntek

Jázmin és a Ganoderma


Egyik májusi borongós, kissé hűvös napon történt itt Surányban. Elég cudar időjárás volt, de ez mit sem számított a mi kis örökmozgó három és fél éves Jázminkánknak. Reggel ugyanúgy vette az irányt a kertbe, mint máskor, keresve a kicsi négylábú barátját… a szomszéd fekete kiscicáját. A gyerek önfeledten rohangált, hancúrozott órákon át az egyre szelesebb időben. Igaz, hogy az időjárásnak megfelelő volt az öltözéke, de az meglepetés volt számunkra, amikor egy nagyot tüsszentett. Anyai fül, ami bármilyen hangzavaron keresztül is meghallja a gyerek hangját, jelzését… felkaptam a fejem és már indultam is „ellenőrizni” a helyzetet. És milyen jól tettem, mivel két kis hideg kezecskével és egy szemmel nem látható nedves nadrággal találkoztam. Hát, igen. A cica szeretgetése nem hagyott időt a szükség elvégzésére a bilibe. Minden jel arra mutatott, hogy egy kicsit kifutottunk az időből, és a gyerek megfázott. Orrocskája már nedves volt és újra tüsszentett.




Gyorsan egy kis fürdőkád kakukkfüves vizet készítettem és a lányunk részéről igen szokatlan módon, amolyan szófogadóan bújt be melegedni. Tüsszentés, szipogás, hidegrázás… csak ült szótlanul a kicsinyünk. Néztem a csillogó szemecskéit miközben guggoltam a kád mellett, és Ő fogta szorosan a kezem. Kis idő múlva megszólalt és azt mondta: Édesanya, kérek szépen ganodermás finomságot!
Tulajdonképpen már vártam erre a kérésre. Érdekes, hogy Jázmin mindig pontosan tudja, hogy mikor van szüksége egy kicsivel több külső segítségre, hogy helyrebillenhessen a felborult belső egyensúlya. És azt is pontosan tudja, hogy mire van szüksége.

Én az elmúlt három év során, csak megmutattam neki néhány „dolgot” melyek miután hasznára váltak, ő maga kéri rendszeresen. Így van ez többek közt a reggeli gyógynövény teákkal, a fokhagymával, hagymával, a citrommal, a mézzel, a különböző magvakkal, zöld fűszernövényekkel, a spirulinával, a ganodermával… és a sok-sok szeretgetéssel, odafigyeléssel is.

Gyorsan elkészítettem a szokásos ganodermás finomságot… de most a helyzetre való tekintettel ötszörös adagot „szolgáltam fel”. Azaz egy púpozott mokkáskanál GL por, friss citrom, méz, pici fahéj és 1 deci tiszta víz keverékéből, zamatos koktélt. Nagyokat kortyolgatva és száját nyalogatva élvezte Jázmin a bőséges finomságot. Alig telt el egy fél óra a csendes-meleg, lagymatag fürdőzésben, és Jázmin elevensége kezdett visszatérni. A hallgatást a cicás élmények mesélése váltotta fel. Kezdődött a pancsolás, visszatért a jókedv.

Ezzel az örömhírrel zárnám is beszámolómat, idézve Jane Yau meggyőződésén alapuló biztató szavait, tanácsát, melyet én is megfogadtam. „Ha túllépünk azon a kétségünkön, hogy fogyasszunk-e ganodermát vagy sem, és már bátran csak arra összpontosítunk, hogy mikor, mennyit fogyasszunk, akkor könnyen lehet, hogy megtapasztalhatjuk a csodát”…
Kívánom, hogy minél több Édesanyának ilyen nagyszerű csodában lehessen része!

A DXN ganoderma termékei itt megvásárolhatók:
http://e-ganoderma.hu/termekek#etrend-kiegeszitok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése