2011. február 6., vasárnap

DXN terméktapasztalatok

„Fittnek és ébernek (de nem idegesnek) érzem magam a DXN ganodermás kávétól… Ennél a kávénál csak pozitív közérzetem van, és az íze is kellemes, enyhe. Egyáltalán nem csinál gyomorsavat, mégis érezhetően kedvező az emésztésre.” (Kiss Margit 06-30-4496137)

„A ganodermás kávét és a spirulinát szedem, iszom. Jobb a közérzetem, fizikailag sokkal többet bírok… kevésbé puffadok fel. A DXN ganodermás szappant is használom, nagyon jó, a fürdés utáni viszketés elmúlt, a bőröm nem szárad ki.” (F-né Erika 06-70-272-6417)

„2010 augusztus óta fogyasztója vagyok a DXN termékcsaládnak. A 3in1 ganodermás kávé rendszeres fogyasztója vagyok. Nyugodtabb alvást biztosít, kevesebb alvást igényelek, jó hatással van az anyagcserére, nyugtat és energetizál, … megszűnt a gyomorsav túltengésem. Amióta ezt fogyasztom, lemondtam a hagyományos kávéról és örülök a jó közérzetemnek.” (Farkasné 06-20-421-8197)

Két gyermekes anyuka vagyok, és egy velem született génproblémám van. Egy súlyos betegség után refluxxal küszködök. Elkezdtem szedni a DXN Spirulinát, és egy hét után elhagytam a gyomorvédő gyógyszert. Hihetetlen jó tapasztalatom van róla. Köszönöm Spirulina!” (Dobrovics Attiláné 06-20-4649037)


A termékekről bővebben:  www.klauszistvanne.ganodermakave.hu (Klausz Istvánné, 06/30-356-0514)


DXN terméktapasztalatok
DXN terméktapasztalatok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése